Is het bestelde product niet helemaal wat je er van verwacht hebt? Jammer!

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. De termijn begint te lopen vanaf het moment dat de bestelling is ontvangen. Let op: gepersonaliseerde producten kan na bestelling niet meer kosteloos geannuleerd worden (dit valt onder de wettelijk bepaalde uitzondering op de bedenktijd of het herroepings- of ontbindingsrecht).

Het product dient ongebruikt, zonder gebruikers sporen, onbeschadigd en in de originele verpakking geretourneerd te worden. In het geval hier niet aan voldaan is, wordt het product niet retour genomen.

Om gebruik te maken van dit recht, kun je via e-mail contact met ons opnemen. Vermeld daarin duidelijk jouw naam en het order- of factuurnummer en de reden van de retournering. Producten die retour worden gestuurd zonder aanmelding per e-mail vooraf, of waarbij de retour termijn van 14 dagen is verstreken worden NIET in behandeling genomen.

Het te retourneren item dient binnen 14 dagen te zijn ontvangen op het adres:

Ria Kaashoek
Burgemeester Klinkhamerweg 33
2761 BE Zevenhuizen

Verzendkosten zijn voor eigen rekening, hierbij draag je zelf de verantwoordelijkheid dat het pakket op het juiste adres wordt bezorgd en dat de producten onbeschadigd aankomen.

Als je de overeenkomst binnen 14 dagen herroept en het product binnen 14 dagen weer in ons bezit is, ontvang je het aankoopbedrag van het betreffende product (inclusief verzendkosten indien van toepassing) binnen 14 (werk)dagen gecrediteerd. Alleen de kosten voor deze retourzending zijn voor eigen rekening.

Let op! Je dient alles te retourneren, ook als je een ‘gratis’ of bonus cadeau bij de bestelling hebt ontvangen, anders wordt dit verrekend met de retourbetaling. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Gepersonaliseerde producten worden op maat volgens de door jou ingevoerde geboortegegevens gemaakt, het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Het bedrag wordt met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de oorspronkelijke transactie is verricht terugbetaald, tenzij er uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval worden voor deze terugbetaling geen kosten in rekening gebracht. Let op: in geval van creditcard betaling is een retour boeking vaak pas zichtbaar op jouw creditcard overzicht aan het einde van de maand/termijn. 

Beschik je over een kortingscode en heb je deze niet toegepast dan zijn wij niet verantwoordelijk, je kunt hier geen aanspraak op maken, korting eisen of geld terugkrijgen. 

Het herroepingsrecht is niet van toepassing op:

  • Cadeaubonnen
  • Downloadbare software producten
  • Sommige gezondheids- en lifestyle producten
  • Gepersonaliseerde producten & producten op maat gemaakt

Product ruilen?

Wil je jouw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@riakaashoek.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

Verkeerd bezorgadres doorgegeven?

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Hulp nodig?

Contacteer ons op info@riakaashoek.nl